Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt bij het upgraden van uw lidmaatschap.

Voor zover we weten, kunnen er meerdere mogelijke redenen zijn waarom uw betalingen mislukken, zijn er enkele voorbeelden van de meest voorkomende betalingsproblemen:
- Er is onvoldoende dekking op de kaart of de creditcardlimiet is overschreden omdat een andere handelaar een bepaald bedrag blokkeert;
- De CVC is onjuist of ontbreekt;
- De MCC (Merchant Category Code) wordt niet ondersteund door de uitgevende bank (A Merchant Category Code (MCC) is een viercijferig nummer dat wordt vermeld in ISO 18245 voor financiële retaildiensten. MCC wordt gebruikt om het bedrijf te classificeren op type goederen of diensten die het levert.);
- De vervaldatum die wordt meegedeeld aan de uitgevende bank is niet dezelfde als de vervaldatum op de kaart;
- Er is een technische fout opgetreden bij de uitgevende bank;
- Er waren te veel transacties met dezelfde kaart in korte tijd, enz.
- Bankblokkering (er kunnen veel redenen zijn voor banken om transacties te weigeren, daarom kunt u het beste contact opnemen met uw bank voor meer informatie.)

Voor meer informatie, waarom u niet kunt betalen / uw kaart wordt geweigerd, kunt u ons een e-mail sturen naar: support@victoriamilan.com